Dobrý den,

Nejsem z těch, kteří rádi a vše kritizují. Využiji každé příležitosti a obětuji čas, někomu poděkovat, někoho pochválit. Od vrchní asistentky Klinkové Jany jsem dostal prakticky okamžitou odpověď. To je malý zázrak. Zatelefonoval jsem na uvedené číslo a další zázrak, vstřícný, příjemný hlas, se všemi informacemi, jak moji žádost vyřeší. Chci touto cestou ocenit práci vrchní asistentky Klimkové a byl bych rád, kdyby tak učinili i její nadřízení. Její jednání je vzorové. Je to projev zájmu o pacienta a řešení jeho problému.

Tato moje pozitivní zkušenost byla následně konfrontována s nezájmem a nesmyslnými požadavky Nemocnice v Mar. Lázních. Bohužel.

Sdělte prosím moji zprávu vedení nemocnice, stejně jako mé upřímné poděkování p. Janě Klinkové.

S přáním hezkého dne

Václav Š.

Partneři

Sponzoři

Děkujeme
slot gacor slot gacor 2025